پیج اتوریتی چیست؟ نحوه تست و چک

پیج اتوریتی چیست؟ نحوه تست و چک اتوریتی + خرید (Moz Pro) و بالا بردن پیج اتوریتی و دامین اتوریتی سایت ، مبحث این مطلب سایت می باشد. برای این که کامل با مفهوم دامین و پیج اتوریتی آشنا شویم و راههای افزایش و تاثیر آن بر رتبه سایت را متوجه شویم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پیج اتوریتی چیست؟

پیج آتوریتی PA معیار و نمره ایست که از طرف سایت (Moz.com) به سایت ها داده می شود که قدرت آن صفحه PA و قدرت دامنه DA را در موتورهای جستجو نشان می دهد.
این نمره بر اساس لینک های خارجی سایت یا بک لینک و MozRank ، MozTrust و موارد مختلف دیگر به سایت ها داده می شود نمره پیج اتورتی از 1 تا 100 می باشد.
که هر چه نمره سایت بیشتر باشد به معنی قدرت بالای آن سایت در موتورهای جستجو می باشد امیدوارم با این توضیح مفهموم اینکه پیج اتوریتی چیست کامل روشن شده باشه اما

روش چک و تست پیج اتوریتی

همانطور که گفتیم پیج اتوریتی نمره ایست که سایت Moz به سایت ها می دهد برای چک پیج اتوریتی سایت خود کافیست روی لینک  Open Site Explorer که یک ابزار سئو از سایت موز می باشد کلیک کنید و با وارد کردن آدرس سایت خود میزان قدرت صفحه و دامنه خود را مشاهده کنید.
اگر پیج اتوریتی پایینی داشتید مشخص می شود که صفحه شما دارای بک لینک های قوی و خوبی نمی باشد.

خرید اکانت ماز

اما تمام امکانات سایت موز که صورت پولی است و امکانات رایگان خیلی محدود و شبیه دمو می باشد ما این اکانت رو به صورت ماهانه برای شما با قیمت بسیار کم از صفحه خرید اکانت موز پرو خریداری نمایید.

روش های بالا بردن پیج اتوریتی

پیج اتوریتی چیست؟ و نحوه تست آن با سایت موز

مهم ترین فاکتور در بالا بردن پیج اتوریتی سایت گرفتن بک لینک های قوی از سایت های معتبر و قوی دارای پیج اتوریتی و دامین اتوریتی قدرتمند می باشد.
برای بالابردن قدرت دامنه خود می توانید مقالات سئو خارجی را مطالعه کنید.

آیا این ابزارها واقعا مورد تایید موتورهای جستجو می باشد؟

البته خوب حتما میدانید که این ابزارها هیچ کدوم نمیتونند واقعیت چیزی که موتورهای جستجو برسی میکنند و یا 100 درصد معیار اون ها برای رتبه دهی به وبسایت ها هست
رو مشخص کند.

ابزار پیج اتوریتی

این ابزارها طبق آخرین تحلیل ها از موتورهای جستجو و همچنین تجربه افراد متخصص در این زمینه ساخته شده اند در سال های قبل گوگل نمره ای به سایت ها میداد تحت عنوان پیج رنک که عمداتا معیار آن داشتن بک لینک های قوی بود ولی با زیاد شدن بک لینک های تقلبی و همچنین خرید و  فروش زیاد بک لینک برای فریب گوگل و بالا آمدن سایت هایی که محتوای ارزشمندی نداشتند و فقط به واسطه لینکسازی رتبه گرفته بودن گوگل تصمیم گرفت این معیار رو حذف و یا از دید کاربر پنهان کند.
هنوز بعد چند سال هیچ کس نمی تواند به طور قطع بگوید که آیا پیج رنک گوگل مرده است یا خیر؟
اما با این وجود این ابزار سایت موز برای آگاهی از میزان بک لینک هاتون معیار خوبی هست. این ابزار علاوه بر نشان دادن قدرت صفحه و دامنه تعدا بک لینک های فالو نوفالو و همچین سایت هایی که به شما لینک داده اند و میزان اسپم بودن این لینک ها رو هم نمایش می دهد.

نتیجه گیری مطلبی پیج اتوریتی چیست؟

در حال حاضر مهمترین معیار سنجش قدرت یک صفحه و یا دامنه سایت میزان پیج و دامین اتوریتی آن سایت می باشد اما این قدرت فقط یکی از فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها است پس انتشار محتوای اختصاصی تازه و خوب را هم از یاد نبرید.
چون الگوریتم های گوگل هر چه بیشتر هر ساله به محتوای خوب و با کیفیت نزدیکتر می شود و سایت هایی که محتوای با کیفیت تولید می کنند می توانند به رتبه های خوبی دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *